Известие

Collapse
No announcement yet.

Колата прекъсва и не работи изобщо!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Колата прекъсва и не работи изобщо!!!

    Колеги имам полтъргайст в колата, МОЛЯ помагайте... Предварително да се извиня на модераторите ако има такава тема ама след 2 часово ровене не намерих нищо та....
    Преди месец смених двигателя, сега съм с двигател 1.8 тс първите два дни колата вървеше та си късаше джапанките от втория ден обаче.............. ходим по мъките на празен ход 900 оборота чук, форсира се на място всичко е супер... на пръв поглед обаче включвам на скорост и до там.. започва адското прекъсване, трябва да прехвърли 4000-4500 оборота за да се изчисти. Сменях инжектори, датчик на скоростта, температурен датчик, бобини, комутатори, кабели, свещи, (вземам ги от работеща 155-ца на приятел за пробата само) смених дебитомер и компютър.............. и няма никакъв ефект ланда сондата е нова. Проблема е при студен и при загрял двигател не гърми в колекторите........... дайте някаква идея моля!! а да забравих смених и бензиновата помпа...... огледах всички възможни маркучи за бензина, гофрирания от дебитомера както и тези на смукателните колектори и всичко е ок .....помагайте моля ви иначе колкото и да не ми се иска ще я дам на скрап...... уморих се тази година почнах от скоростната кутия през пролетта и стигнах до тука ама........ майсторите в сервиза вече я гледат като голям камък..... а всеки ден престой там ми трупа кинти на сметката ........ благодаря ви предварително момчета ......
    Last edited by Furious 155; d.m.y г., 10:45.
    sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
    Suzuki GSXR 750 W настоящ
    Kawasaki KZ 440A вече бивш

  • #2
    провери вакумните маркучи и тоя на сервото, да не ти смуче въздух от някъде. провери буксите на датчиците за температура, на тпс-а и самия тпс.
    точка

    Comment


    • #3
      Възможно е и да не достига достатъчно гориво....
      виж тук: http://clubalfaromeo.com/forum/showp...00&postcount=3
      иначе казано бедна горивна смес
      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

      Comment


      • #4
        Преди малко като я водих на диагностика ми направи впечатление и друго... чува се едно странно бълбукане в краката ми и то само като подам газ водната система е обезвъздушена и все пак........... преди това нещо го нямаше дали има връзка с прекъсването???

        ---------- Post added at 10:14 ---------- Previous post was at 10:09 ----------

        това с горивото както казах е проверено сложил съм нова помпа която работи перфектно бензина е достатъчно
        sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
        Suzuki GSXR 750 W настоящ
        Kawasaki KZ 440A вече бивш

        Comment


        • #5
          колеги възможно ли е проблема да е от задръстен горивен филтър че май само това не съм проверил до сега?
          sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
          Suzuki GSXR 750 W настоящ
          Kawasaki KZ 440A вече бивш

          Comment


          • #6
            Сменил си мотора... добре. А ЕКУ-то? Какво става с него?
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Сменил си мотора... добре. А ЕКУ-то? Какво става с него?
              И едно и също да е....при нас няма проблем!

              ---------- Post added at 11:20 ---------- Previous post was at 11:15 ----------

              Първоначално публикувано от Rider_alfa155 Покажи съобщение
              Преди малко като я водих на диагностика ми направи впечатление и друго... чува се едно странно бълбукане в краката ми и то само като подам газ водната система е обезвъздушена и все пак........... преди това нещо го нямаше дали има връзка с прекъсването???

              ---------- Post added at 10:14 ---------- Previous post was at 10:09 ----------

              това с горивото както казах е проверено сложил съм нова помпа която работи перфектно бензина е достатъчно
              Нещо си противоречиш...ако бензина е достатъчно, защо се съмняваш в горивният филтър....измери ли налягането преди инжекциона...?
              И щом гърми в смукателният колектор е 90% бедна горивна смес....а ма не слушаш
              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

              Comment


              • #8
                Мен вече почва да ме съмнява оборотмера. При V-Tec на Honda проблема се получава от гръмнали кондензатори, вследствие на което, се подава грешен сигнал към еку.

                п.с Само казвам, професорите да не ме ругаят!
                Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                Comment


                • #9
                  Абе то ЕКУ-то е със същия номер,само че има червена букса,която виси от кабелите,които влизат в него.За 1.8 мотор в тая букса трябва да се пъхне една клема или нещо такова-абе трябва да се вържат двата кабела,които влизат в буксата,за да разбере ЕКУ-то,че управлява друг мотор.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                    Абе то ЕКУ-то е със същия номер,само че има червена букса,която виси от кабелите,които влизат в него.За 1.8 мотор в тая букса трябва да се пъхне една клема или нещо такова-абе трябва да се вържат двата кабела,които влизат в буксата,за да разбере ЕКУ-то,че управлява друг мотор.
                    е..па той каза, че от начало си е късала джапанките....вървяла е добре...даже повече от 2.0)
                    ..проблема е в последствие....
                    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                    Comment


                    • #11
                      така момчета да кажа, преди малко отстраних проблема, оказа се спукан маншон на смукателните колектори от където идва гърмене трещене и т.н. за налягането на помпата да кажа да мерих го 3.5 ЕКУ-то го ремапнах и всичко което е трябвало да се направи е направено в момента колата върви както трябва благодаря за отзивчивостта ви момчета и за съветите и за всичко винаги съм съм разчитал на вашата помощ и този път не ме подведохте.... подлъгах се че имам проблем с токовете защото в началото колата докато вървеше първите два дни... странно но и отиваше прекалено много гориво и беше като дизелак за това не се бях задълбочил в изследването на тази част от системата на колата а то в крайна сметка ми костваше 2.80 за нови скобички и 4-ри маншона които ми направиха по калъп от един от моите здрави
                      sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
                      Suzuki GSXR 750 W настоящ
                      Kawasaki KZ 440A вече бивш

                      Comment


                      • #12
                        Е само си гадаехме....то обикновено в тия теми така става.
                        С здраве да си я караш..
                        По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                        https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                        Comment

                        Working...
                        X